Veelgestelde vragen – Vengi

Voor 15:00 u besteld = volgende werkdag in huis 🚚

Bestel nu, betaal later.

Veelgestelde vragen

Vengi´s luxueuze autoparfum
Kunnen jullie mij voorzien van meer informatie over een specifiek product?
Tuurlijk! Als je meer informatie wilt over een specifiek product, stuur dan gerust een e-mail naar info@vengi.nl. We helpen je graag verder en beantwoorden al je vragen
Hoe gebruik ik Vengi´s luxueuze autoparfum?

Waarschuwing: Draai het flesje niet meer dan eens per week om. Frequent omdraaien kan lekkage veroorzaken.

Betalingen

Welke beschikbare betalingsmethoden zijn er?
BIj Vengi kun je je bestelling betalen met de volgende opties:
  • iDeal
  • Visa
  • MasterCard
  • AmericanExpress
  • Maestro
  • UnionPay
  • Bancontact
  • Klarna (achteraf betalen)
In geval van retourzending, hoe wordt mijn bestelling terugbetaald?
Heb je je bestelling volgens ons retourbeleid retour gestuurd, dan zullen wij binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending terugbetalen. het bedrag storten wij altijd terug op de bankrekening / creditcard waarmee de bestelling geplaatst is.

Bestelling & levering

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten neemt Vengi voor eigen rekening, ongeacht je aankoopbedrag.
Na het plaatsen van mijn bestelling heb ik geen orderbevestiging ontvangen, waarom niet?
Je hebt mogelijk geen orderbevestiging ontvangen omdat het tot twee uur kan duren na het plaatsen van je bestelling. Vergeet niet je spam-inbox te checken. Als twee uur zijn verstreken en je nog steeds geen bevestigingsmail hebt ontvangen, laat het ons weten via e-mail, zodat we je verder kunnen assisteren.
Past mijn bestelling door de brievenbus
Jazeker, onze autoparfums passen door de brievenbus en worden verzonden in een luchtkussenenvelop. Deze envelop beschermt de inhoud tijdens het transporteren tegen beschadigingen en vocht.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Bestellingen worden direct naar het magazijn gestuurd voor verwerking en verzending. Na betaling is wijzigen niet mogelijk. Neem direct contact op voor eventuele wijzigingen. Geaccepteerde bestellingen kunnen na ontvangst ongeopend worden geretourneerd, mits er vooraf via de mail contact is opgenomen.
Kan ik mijn autoparfum omruilen?
Helaas, we faciliteren geen product ruil. Indien je een ander artikel wenst, volg dan ons standaard retourproces en plaats een nieuwe bestelling voor het gewenste product.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
Voor het beschadigde artikel dat je hebt ontvangen, stuur ons gerust een e-mail. We helpen graag bij het vinden van een passende oplossing. Het is raadzaam om vooraf contact met ons op te nemen alvorens verdere stappen te ondernemen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling na ontvangst te retourneren. Bestellingen dienen ongeopend te worden geretourneerd. Retourkosten worden niet gedekt door Vengi. Indien je je bestelling wilt retourneren stuur ons een email.

Overige vragen

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
Aarzel niet om ons een e-mail te sturen op info@vengi.nl. Onze klantenservice staat klaar om je te helpen tijdens de vermelde openingstijden op onze website.
Ik zou de producten van Vengi graag in mijn winkel willen verkopen. Hoe kom ik met jullie in contact?
Als je de producten van Vengi in je winkel wilt verkopen, kun je contact opnemen met info@vengi.nl voor aanvullende details. We staan klaar om snel een op maat gemaakte offerte voor je samen te stellen. Zorg ervoor dat je bedrijfsgegevens, het gewenste aantal Vengi-producten en je contactgegevens in je e-mail vermeldt.